Personel hotelu wyznaje tajemnice, które trzymają przed gośćmi.

Hotele są zagadkowe. Jednocześnie bezpieczne i przerażające: dom z dala od domu, który jest dziwnie obcy. Nie ma sposobu, aby wiedzieć, co się dzieje, zanim tam dotrzemy, ale jesteśmy ciekawi. Nie musisz już więcej zastanawiać się nad hotelową tajemnicą.

Emerytowani i aktywni pracownicy hotelu z całego świata postanowili ujawnić, co dzieje się za kulisami. Od rutynowych sesji czyszczenia po wyrafinowane wskazówki oszczędzające pieniądze, oto 20 rzeczy, które powinieneś wiedzieć przed następnym pobytem. Ostrzegamy zwolenników spania w hotelach: to nie jest dobra wiadomość. Niektóre są miłymi wskazówkami, większość ma charakter informacyjny, jednak kilka jest wręcz przerażających. Przeczytaj to tylko, jeśli nie jesteś w pokoju hotelowym.

1. Anulowanie w ostatniej chwili bez opłat

Najlepszym sposobem na anulowanie rezerwacji bez opłat po upływie czasu anulowania rezerwacji, jest zadzwonienie do  biura rezerwacji i stwierdzenie, że zmieniasz swój pobyt na późniejszy, a następnie oddzwonisz w ciągu kilku godzin (miejmy nadzieję, że  to będzie inna osoba), a opłata za anulowanie zostanie pominięta, ponieważ w nowej rezerwacji jest nowy czas anulowania.

2. O tym krześle, na którym siedzisz…

Użyj ręcznika lub prześcieradła na krzesłach lub sofie, wielu ludzi siedzi na nich nago. Morze Ciebie zaskoczyć, ale na krześle biurkowym często pojawia się brązowa smuga, o której nikt nie myśli.

3. Nigdy nie używaj kocu lub nakryć.

Przez dwa tygodnie sprzątałem pokoje hotelowe. Podczas mojego treningu znalazłem na kołdrze oczywistą skorupę. Powiedziałem kobiecie, z którą pracowałem, że trzeba ją wyczyścić, a ona odpowiedziała: „Po prostu wytrzyj ją wilgotną szmatką, aż już jej nie zobaczysz”, jakby to nie było nic wielkiego.

Więc tak, spróbuj tylko dotykać górnej i dopasowanych prześcieradeł, ponieważ przynajmniej te wychodzą z prania.

4. Dlaczego nic nie przebije Ritza.

Pracowałem w Ritz Carlton przez kilka lat. W mojej orientacji przedstawiciel HR powiedział wszystkim, że każdy pracownik ma specjalny  dodatek w wysokości 1500 USD, aby upewnić się, że  będą pomagać gościom aby poczuć, że ich pobyt był jak najprzyjemniejszy  i niezapomniany.  Jest opowieść o gościu, który stracił Rolexa i zapytał  o niego w recepcji, czy go widzieli,  bo prawdopodobnie jedna z pokojówek  go wzięła. Kiedy gość opuszczał hotel, recepcja Ritza wręczyła  jemu nowy rolex . Gość był wyjątkowo szczęśliwy i co roku wraca do tego samego pokoju. Tak więc każdy pracownik Ritz Carlton w USA ma dodatek  za super obsługę dla gości. Niewielu ludzi to wie.

Pozostałem na „Club” poziomie Ritza, a lokaj w klubie powiedział  „tak” na prawie wszystko, o co prosiłem (wszystko było tam darmowe). Czy mogę mieć 2 wódki redbull, jack i colę oraz ciepłe ciasteczko czekoladowe?

Moja przyjemność Proszę Pana.

Zapytałem, czy kiedykolwiek powiedzieli „nie”. Jego odpowiedź brzmiała: „Nie wolno nam robić przysług seksualnych i nie możemy sprzedawać ci narkotyków, ale to, co robisz w swoim pokoju, to twoja sprawa”.

5. Kolejny powód, aby nie korzystać z minibaru

Sprawdź plomby na rzeczach w minibarze. Kiedyś miałem gościa, który wypił whisky, a potem nasikał w butelkę, zamknął ją i włożył z powrotem. Widziałem też cukierki trzy miesiące po dacie ważności do spożycia.

6. Szklanki nigdy nie są czyszczone.

Już nie jest pracownikiem hotelu, ale: nie korzystaj z szklanek lub naczyń. Jeśli je potrzebujesz, najlepiej umyj je sam.

Kubki, szklanki do szczoteczek do zębów nie zawsze są myte, ponieważ  sprzątaczki są w pośpiechu, często po prostu są trzymane pod kranem i płukane  w sekundę (jeśli i nawet to). Sprawdź odciski warg.

7. To samo dotyczy pilotów.

Piloty do telewizora są rzadko czyszczone.

8. I wanny, jacuzzi…

Jeśli zarezerwujesz jacuzzi, uważaj, system strumieniowy jest często całkowicie zatkany przez naprawdę paskudny gunk.

Jeśli zarezerwujesz pokój z wanną, nie zaglądaj pod spód, to miejsce, które często są nie czyszczone.

9. Zdobądź świeże ręczniki

Może nie wszyscy  o tym wiedzą, ale jeśli chcesz  wymiany ręczników, powinieneś położyć  je na podłodze. Jeśli je powiesisz, nie zostaną zmienione i będziesz musiał poprosić o nowe.

10. Niektóre hotele prowadza profile każdego gościa.

W  Four Seasons hotelach lub w  podobnych hotelach tego kalibru możesz poprosić o włączenie elementów  preferencji do profilu klienta. Mój przyjaciel poprosił o umieszczenie w swoim profilu „kocha czekoladowe ciasteczka”, a kiedy zostaje w Four Seasons Hotel, ma w pokoju talerz ciasteczek.

11. Znajdź resztę darmowych gadżetów.

Często można znaleźć „skarby” pozostawione przez byłych gości. Przeszukaj pokój! Spójrz pod materac i skrzynkę. W otworach wentylacyjnych. przesuń nocny stojak i szafę. pamiętaj, aby  wszystko wróciło na swoje miejsce przed wyjazdem. Jeśli często korzystasz z  hoteli i to zrobisz, znajdziesz coś ciekawego. Sprzątający mają zazwyczaj 10-15 minut na sprzątanie każdego pokoju.

12. Jak uzyskać lepszą cenę pokoju

Wszelkie targowanie się lub zwykłe narzekanie prawdopodobnie spowoduje obniżenie ceny.  Często zdarza się że ludzie którzy narzekają na pobyt w starszych  hotelach, łatwo uzyskują  zniżkę ponieważ  w recepcji, są bardziej skłonni do tego, by je nie kwestionować. Większość nawet nie zadałaby sobie trudu, żeby  to poprawić, jeśli jest drobna sprawa. Prawie zawsze otrzymasz 10% różnicy, jeśli przedstawisz  jakikolwiek problem ze swoim pobytem. Sprzedaż pokoju za 30% zniżki jest nadal lepsza niż brak sprzedaży w oczach właścicieli hoteli, a w zależności od sytuacji, tak długo, jak nie jest to zbyt częste, prawie zawsze się udaje.

13. Bufet  śniadaniowy

Twoje jedzenie na śniadanie jest prawdopodobnie zawsze traktowane w sposób niehigieniczny podczas ustawiania. (zwykle przez recepcjonistę w hotelach niższej klasy)

14. Pluskwa domowa

Pluskwy w hotelu są bardziej powszechne niż myślisz.

15. Palenie w pokoju dla niepalących i grzywna.

Jeśli hotel jest „dla niepalących”, a ty tam palisz, możesz zostać obciążony opłatą w wysokości 100€ lub więcej. Wydarzało się to dosyć często w hotelach w których pracowałem za każdym razem, gdy ktoś palił w środku.

Hotele uwielbiają łapać palaczy. Naprawdę nie warto nawet próbować. Otwarte okno nie pomaga.

16. O tym wiadrze z lodem…

Nie używaj kubełka na lód bez wkładki. Często używają go na wymioty.

17. Napiwek zawsze popłaca

Zawsze dawaj napiwek obsłudze,  zwłaszcza gdy odwiedzasz  ten sam hotel często. Będą cię pamiętać i będą zwracać większą uwagę na Twój pokój, dopóki nie wyjdziesz.

18. Użyj znaku „Nie przeszkadzać”

 

Dla wolniejszych gości hotelowych. Znaki „Nie przeszkadzać” na drzwiach z pewnością oznaczają, że w ciągu dnia nie otrzymasz usługi sprzątania. Nie wiem, ilu ludziom musiałem to powiedzieć.

19. Zwolnij się z opłat

Poproś hotel o usunięcie takich opłat jak WiFi, gazeta, siłownia i basen. Są one często bezpłatne, ale  jak nie zapytasz to płacisz.

20. Szukaj ukrytych znaków

 

Sprawdź tyły obrazów wiszących na ścianach. Kiedy byłem nastolatkiem, byłem w dość tanim hotelu na plaży i z jakiegoś powodu zdjąłem obrazek. Na brązowym papierze, który znajdował się na odwrocie, ludzie podpisywali i zostawiali wiadomości od ponad dziesięciu lat. Szkoda, że ​​nie zrobiłem tego zdjęcia, ale to były dni bez smartfonów.

Odkąd przechylam zdjęcia tylko po to, by sprawdzić, czy ktoś zostawił coś z tyłu.

Podziel się wskazówkami i tajemnicami hoteli z innymi!